BluePink BluePink
XHost
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink.



 




COD ETIC AL ASOCIATIEI SOCIO-CULTURALE MATEI BASARAB


PRINCIPII:
1.Fiecare fiinta umana are o valoare unica, indiferent de origine, etnie, sex, varsta, credinta, statut social si economic sau contributie in cadrul societatii.
2.Demnitatea persoanei rezida in calitatea de fiinta unica creata de Dumnezeu dupa chipul si spre asemanarea Sa.
3.Demnitatea persoanei nu este stirbita de nici o determinare de origine, etnie, credinta, mod de viata, statut social, sanatate sau alte considerente exterioare unicitatii persoanei ca fiinta unica creata de Dumnezeu.
4.Fiecare persoana are dreptul sa cunoasca si sa-i fie respectate drepturile fundamentale.
5.Demnitatea persoanei este recunoscuta din momentul conceperii pana in vesnicie.
STANDARDE GENERALE DE CONDUITA ETICA :
Membrii asociatiei, colaboratorii, personalul angajat si voluntarii au ca principale principii in relatia cu beneficiarii: persoanele angajate, colaboratorii si voluntarii asociatiei au ca responsabilitate:
1.Sa sustina dreptul beneficiarului de a dobandi o relatie de incredere reciproca, dreptul la intimitate, confidenta si de folosire responsabila a informatiei.
2.Sa cunoasca nevoile, prioritatile si constrangerile beneficiarului si sa ofere servicii in sensul respectarii acestora, in masura in care acestea nu aduc atingere altor persoane.
3.Sa implice beneficiarul in luarea deciziilor cu privire la serviciile oferite si in procesul concret de acordare/primire a serviciilor.
4.Sa comunice beneficiarului conditiile de colaborare si conditiile de inchidere a cazului.
5.Sa ofere servicii doar cu consimtamantul beneficiarului.
6.Sa cunoasca si sa ia in considerare aprecierea beneficiarului cu privire la continutul si modul de oferire a serviciilor.
7.Sa nu faca nici o discriminare in selectarea beneficiarilor sau in oferirea de servicii catre acestia.
8.Sa aiba ca finalitate asistarea beneficiarului in identificarea, alegerea si punerea in practica a celor mai bune decizii cu privire la persoana sau situatia sa.
9.Sa informeze beneficiarul despre limitele si riscul serviciilor sociale.
10.Sa aiba acordul beneficiarilor pentru orice inregistrare audio si video, ca si pentru prezenta unei alte persoane ca observator.
11.Sa pastreze confidentialitatea tuturor informatiilor oferite de catre beneficiar sau in legatura cu persoana acestuia. Aceste informatii pot fi folosite doar in cadrul echipei de lucru sau cand acest lucru este prevazut in mod explicit de legislatie.
12.Sa nu accepte bunuri sau servicii din partea beneficiarilor.
13.Sa refere beneficiarul catre alte servicii sociale atunci cand se impune acest lucru, aducand la cunostinta beneficiarului motivele pentru care este necesara referirea la alte servicii sociale, si sa urmareasca evolutia situatiei pana la inchiderea cazului.
14.Sa se comporte cu onestitate si responsabilitate in serviciile oferite.
15.Sa incurajeze si sa sustina crearea, refacerea sau intarirea relatiilor dintre persoane in scopul imbunatatirii calitatii vietii persoanelor, familiilor sau comunitatii.
16.Sa incurajeze si sa sprijine beneficiarul in alegerea si punerea in practica a solutiilor care vizeaza deplinatatea integritatii persoanei umane si a bunei comuniuni cu familia si comunitatea.
17. Sa promoveze masuri de prevenire a actelor antisociale, consumului/traficului ilicit de droguri si alcool, violenta, discriminarea si orice fel de comportament abuziv.